czwartek, 29 marca 2012

Astronauci widzieli UFO!

W programie zatytułowanym "NASA's Unexplained Files" mają się pojawić wywiady z astronautami, którzy podczas misji doświadczyli na własnej skórze czegoś niezwykłego - poinformował serwis "The Huffington Post". Od lat 60. ubiegłego wieku, kiedy człowiek rozpoczął eksplorację kosmosu, spotkania z nieznanym w przestrzeni kosmicznej są bowiem - jak się okazuje - na porządku dziennym. Natury wielu zjawisk i niezidentyfikowanych obiektów napotykanych przez pracowników NASA podczas badania kosmosu nie udało się wyjaśnić po dziś dzień. Według nieoficjalnych informacji, amerykańska agencja kosmiczna dysponuje wieloma materiałami (filmy i zdjęcia), które są dowodem na to, że człowiek w zderzeniu z bezmiarem kosmicznej pustki wciąż musi odgrywać rolę pokornego ucznia. Jedną z ciekawszych relacji, która zostanie zaprezentowana w programie, stanowi świadectwo Jima McDivitta, astronauty biorącego udział w misji Gemini 4, która odbyła się w 1965 r. W czasie lotu udało mu się dostrzec coś niezwykłego; coś, o czym nie potrafi zapomnieć. "W momencie, kiedy to zobaczyłem, powiedziałem, że coś jest naprzeciwko mnie albo na zewnątrz statku; coś, czego nie mogłem zidentyfikować. I nie sądzę, by kiedykolwiek komuś się to udało" - powiedział Jim McDivitt, były dowódca i pilot. "Zauważyłem coś, co miało biały, cylindryczny kształt, a w rogu posiadało wystający biały drąg - wyglądało to trochę tak, jak puszka po piwie z wystającym gładkim ołówkiem".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu